|
 |
 |
Keurige Kerel
Lucas Kreuger is een keurige kerel, altijd al geweest. Opruimen is zijn tweede natuur, net als zorgen voor anderen. Die twee talenten combineert hij als professioneel opruimer. Elsbeth schreef de teksten voor www.dekeurigekerel.nl.
De Keurige Kerel | 2021 | |
|
 |
 |
Bureau Kruisbestuiving
De missie van Stefan Herwig is simpel: meer natuur in de stad. Met Bureau Kruisbestuiving verbindt hij partijen en belangen en bundelt hij krachten om groene oases te creëren op stenige plekken. Elsbeth schreef de teksten voor www.burokruisbestuiving.nl.
Bureau Kruisbestuiving | 2021 | |
|
 |
 |
Diepeveen
Het Diepeveenterrein in Rotterdam-West wordt ontwikkeld tot een levendig stukje stad. Met vijf nieuwe woongebouwen aan het park en het iconische Diepeveenpand als bedrijvige werkplaats. Elsbeth Grievink is bij het project betrokken als copywriter. www.diepeveen-rotterdam.nl
Diepeveen | 2020-2021 | |
|
 |
 |
Park Vijfsluizen
Het voormalige Shell sportpark Vijfsluizen in Vlaardingen wordt omgetoverd tot een duurzame woonwijk: Park Vijfsluizen. Elsbeth schrijft de verkoopteksten voor dit stukje groen paradijs, aan de voet van de Randstad.
Heijmans | 2020 -2021 | 
|
|
 |
 |
Piekstraat
‘Het eiland van Feijenoord’ is zo’n plek in Rotterdam waar je niet komt als je er niet hoeft te zijn. Maar dat gaat veranderen. Want hier verrijst De Piekstraat: een woontoren met 136 loftwoningen, omringd door water en industrie. De verkoopteksten die Elsbeth Grievink schreef, moeten durfals prikkelen om hier te pionieren. www.piekstraat.nl
Heijmans | 2019 | |
|
 |
 |
De kraan die alles kan
Na de Quooker FLEX, met de flexibele buigslang, schreef Elsbeth Grievink ook de campagneteksten voor de Quooker CUBE. Zowel voor consumenten, dealers en journalisten leverde ze copy over ‘de kraan die alles kan’.
Quooker | 2018 |  |
|
 |
 |
Quooker Flex
Elsbeth schreef alle campagneteksten voor de introductie van Quookers nieuwe kokendwaterkraan met flexibele uittrekslang, de Quooker Flex. Van persberichten en advertenties tot de Nederlandse voice overs van de televisiecommercials.
Quooker | 2017 |  |
|
 |
 |
Quooker zwart
In het voorjaar van 2017 introduceerde Quooker een nieuwe productlijn met zwarte finish. In de campagneteksten zette Elsbeth de zwarte kokendwaterkraan neer als gracieus, mysterieus, een tikje duister en toch een allemansvriend.
Quooker | 2017 |  |
|
 |
 |
Interview: Mieke van Deursen
De succesvolle modeketen Shoeby bestaat 35 jaar. Oprichtster Mieke van Deursen is nog altijd het creatieve brein en de drijvende kracht achter het merk. Elsbeth wilde weten: wat drijft deze Hollandse zakenvrouw? En wat is het geheim van haar succes?
Brands and stories | 2016 |  |
|
|
 |
 |
Een illustrator in pyjama
Caroline Ellerbeck (1975) is illustrator en maakt hartveroverende kinderboeken, die ze zelf uitgeeft. Elsbeth is fan van haar boeken en van Carolien zelf; ze zijn al jaren bevriend. Voor een promotiefolder interviewde Elsbeth haar vriendin over haar werk.
Carolien Ellerbeck | 2016 |  |
|
|
|
 |
 |
Quooker
Sinds een aantal jaren is Elsbeth een van de vaste copywriters van Quooker, het bedrijf van die superhandige kokendwaterkranen. Ze schrijft persberichten, teksten voor de website, flyers en nu en dan een advertorial, zoals deze. Over slow coffee, en hoe die net iets minder slow kan (met een Quooker).
Quooker | 2015 |  |
|
|
 |
 |
RDAM ELIXER
Wat zijn dé ingrediënten van een ideale cultuurstad? Om die vraag draait RDAM ELIXER, een project dat Elsbeth Grievink dit jaar in opdracht van De Unie in Debat startte. De zoektocht naar antwoorden uit zich in grote en kleine debatten, interviews en een website: www.rdamelixer.nl
De Unie in Debat | 2011
|
|
|